Tags

, ,

Het was een vreemde gewaarwording: de titel van mijn blog op de cover van een zojuist verschenen boek. Dat an sich is al gek, maar het boek is ook nog eens niet van mijn hand.

Goede-keizers-slechte-keizers-René-van-Royen

Lichtelijk verward contacteerde ik de schrijver, René van Royen, verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. Hij verzekerde mij ervan dat hij de titel jaren geleden heeft bedacht voor een collegereeks en dat deze nu dus in boekvorm gepubliceerd is. Dit blog kende hij nog niet en daar is bij deze verandering in gekomen.

Altijd goed om contact te hebben met anderen met een Romeinenpassie! Wie weet kom ik hier later nog op terug.

Het einde van het blogloos tijdperk
Wellicht is de stilte je ontgaan (dat heb je met stilte), maar door vakantie en ziekte heeft dit blog even stilgelegen. Maar daar ga ik snel verandering in brengen! Omdat ik verder helemaal niet overambitieus ben, heb ik recentelijk een Engelstalig blog opgericht over het einde van het Romeinse Rijk: Romageddon! Feel free to check it out.

Tot zover deze update! Binnenkort weer terug naar zaken die er ECHT toe doe: Romeinen.

 

