Ahum…

“You have power over your mind – not outside events. Realize this, and you will find strength.”
– Marcus Aurelius, niet Boeddha.

Kijk! Met deze quote kan ik me wapenen tegen de kritiek die ik van alle kanten krijg dat ik al zolang niet meer geschreven heb.

Maar…

“Look back over the past, with its changing empires that rose and fell, and you can foresee the future, too.”
– Marcus Aurelius

Er was eens een blog dat werd gelanceerd, straalde en weer langzaam uitdoofde. Totdat de vlam weer opnieuw ontstoken werd en het weer opnieuw begon te schijnen met een verblindend licht om wereldwijd mensen te inspireren!

Dit is niet dat blog. Maar desalniettemin keert het leven er terug! Veni, vidi, vici, alea iacta est, et al. Blogituri te salutans.

Time is a sort of river of passing events, and strong is its current; no sooner is a thing brought to sight than it is swept by and another takes its place, and this too will be swept away.
– Marcus Aurelius

Wat hij zei! Dit blog was tijdelijk weggespoeld op de rivier van voorbijgaande gebeurtenissen. Nu dat de voorbijgaande gebeurtenissen voorbijgegaan zijn en het blog is blijven steken in de takken van gebeurtenissen die niet voorbijgaan wordt het hoog tijd om ‘m weer uit het modderige water op te vissen.

“Each day provides its own gifts.”
– Marcus Aurelius

En dat lijkt me een mooie afsluiter. Als het nog niet duidelijk was: ik pak dit blog opnieuw op. Één keer per week een post, dat moet toch haalbaar zijn?

“A man’s worth is no greater than his ambitions.
– Marcus Aurelius

Goed, goed. Ik maak het gewoon haalbaar.cropped-italie-zomer-2008-195.jpg